onsdag 25. september 2013

RONDANE RUNDT



Årets høstmøte i Norske Naturfotografer / NN er over, 
og mitt førstegangs møte med Rondane like så. Takk til 
Sandra Bartocha for inspirerende godt foredrag, og til frammøtte NNere for ei virkelig fin helg i nydelig natur.




 I år, som i fjor (se her), ble jeg med Kai Jensen på fototur et par dager i forkant av treffet. Som illustrert over, går det i ett når man er på tur med Jensen. Det hele ble en intens Rondanerunde med storslagen natur rundt hver en sving. Arbeidsdagen startet gjerne kl. 03, og jeg fikk satt personlig vekkerklokkerekord.



Men når man får med seg soloppgangen
i Dørådalen, er det virkelig verdt det...
 


Det skiftet fort mellom varme høstfarger og snøkledde fjell...


-Og årets første frost.

  Nå går turen til Danmark og Dansk fotofestival 
hvor jeg skal vise bilder og holde foredrag.

Vi sees :-)

7 kommentarer:

  1. Fin og stemningsfull samling med bilder !! Lykke til i Danmark !!!

    SvarSlett
  2. Vidunderlig vakkert! Lykke til i Danmark - OG Vårgårda i Sverige i november! Skal besøke den messen jeg også :-)

    SvarSlett
  3. Flotte bilder Ingebjørg. Du har også fått med deg turbojensen i farta, herlig.

    Kos deg med Gammel dansk og fotofestival :-)

    SvarSlett
  4. lykke til med foredrag på festivalen, kjempe fine bilder !

    SvarSlett

Jeg tar imot kommentarer på både tekst og bilder med stor takknemlighet.