lørdag 1. januar 2011

SALSNES


Mo gård og Salvatnet i bakgrunnen

Hjemme til jul! Ah, det er fantastisk deilig!! Tiden nytes til det fulle med fæmilin, venner, foto og Salsnes. Jeg er hjembygdspatriot, og synes det er utrolig godt å bare være her, og ut med naturen vi har. Nå syntes jeg det var på tide å vise litt av bygda jeg kommer fra.


Der nede ligger Salsnes kro


Utsikt mot Rørvik og Abelvær. Folla til venstre.

I jula har skiføret vært knall, men fotograferinga har blitt satt litt til siden for familiære syssler. Men noe er det jo blitt både mellom og under snøbygene!





Godt nyttår forresten!

8 kommentarer:

  1. Beautiful place. I like first photo!
    HAppy New Year!

    Regards from Västerbötten

    SvarSlett
  2. Fin plass du kommer fra! Godt nytt fotoår til deg!

    /Dag

    SvarSlett
  3. Godt nytt år! Gleder meg til å se flere bilder i 2011 fra din hånd :)

    SvarSlett
  4. I like your landscapes, thank you for your visit, health!

    SvarSlett
  5. Takk/thanks! I´m really close to my homeplace :)

    SvarSlett
  6. Flotte landskapsskildringer. De er åpenbart tatt med kjærlighet !!

    SvarSlett
  7. Den kommentaren takker jeg især for, Tom! Den varma :)

    SvarSlett
  8. Verkligen storslaget och vackert i din hembygd :-)

    /PJ

    SvarSlett

Jeg tar imot kommentarer på både tekst og bilder med stor takknemlighet.