tirsdag 31. mai 2011

Sommer´n er i gang!

 
Endelig har jeg kommet meg hjem, og nytelsen er startet! Salsnes er i full blomst, og dette angår spesielt mammas hage som alltid er en fryd for øyet. -Både på temmelig nært, nærmere og fjernere hold. Og fra alle himmelretninger, såklart.

Jeg har bare vært utti hagen og tatt et lite kortfull bilder, men antar det blir endel utover sommeren. Både av småtterier som dette, samt noe større dyr. -i skog og til vanns, og av motiv både med og uten føtter...

 
Det er ikke til å unngå at romantikken blomstrer på Salsnes...



:)


7 kommentarer:

  1. Riktigt vackra bilder Ingebjörg!
    Ha en fortsatt bra vecka tjejen.

    /Mats

    SvarSlett
  2. Tusen takk Mats! Ha ei fortsatt fin uke du også! :)

    SvarSlett
  3. Du har generelt en spennede stil på dine bilder.
    Det siste bildet synes jeg er knallbra med et velvalgt utsnitt, farger,lys og en behagelig dushet.
    Det første bildet er også veldig bra. Bilde nr 2 får jeg ikke så mye ut av,i alle fall ikke med første øyekast.

    ketil

    SvarSlett
  4. Tusen takk for oppriktig tilbakemelding, Ketil!! Enig med deg angående bilde nr 2, men jeg slengte det ut for feelingas skyld. De er jo så fine og fascinerende der de står i lufta!

    SvarSlett
  5. Hvor forskjellig kan man presentere sommer! Dine, superfeminine, duse og lekre bilder er saa subtile i forhold til min presentasjon - men det er derfor det er saa spennende i bloggverden. Vi er gjennomfoert forskjellige. Nydelige bilder!

    SvarSlett
  6. Vilken härlig färgkavalkad! Gillar flygbilden! :)

    /Niklas

    SvarSlett
  7. Tusen takk, Maria og Niklas! Hadde alle presentert sine bilder på samme vis, ville vi ikke fått et så spennende mangfold. Takk, Maria! Hyggelig du liker flygebildet, Niklas :)

    SvarSlett

Jeg tar imot kommentarer på både tekst og bilder med stor takknemlighet.