lørdag 2. mai 2009

Oppi Fjellet!





Etter en sittende uke i resepsjonen er det godt å komme hjem og trekke opp i fjellet. Opp, opp med en gang! Selv om det ikke er høye fjell det tales om her, er de utrolig gode og vakre der de ligger og ønsker meg velkommen og god natt.. 1.mai ble derfor avsluttet i lyset av solnedgangen ved 404 moh. 


Søvnen var god i Gamma, og jeg våknet av fuglekvitring og lett regn. Våren er behagelig, selv for ei vinterdame gitt.. Så selv om det ikke ble alverden til bilder, vil jeg konkludere med at nyregna bjørk må være en av de virkelig bedre dufter. Noe så deilig! 

2 kommentarer:

  1. Nydelig tur det må ha vært og likte bildene godt!

    SvarSlett
  2. Takk! Ja, jeg trenger ikke å dra langt for å få en nydelig tur som dette. Er fryktelig heldig sånn.

    SvarSlett

Jeg tar imot kommentarer på både tekst og bilder med stor takknemlighet.