mandag 11. januar 2010

VÆRSLAGOM



Jeg er nå i Alta med en sur mistanke om at jeg reiste fra den lyse vinteren i Namdalen, og opp til Finnmarks hålke og regn. Slikt mislikes sterkt, selv om jeg hører rykter om et kommende mildvær hjemme også... Det gjør situasjonen noe bedre, og jeg minnes den beste vinteren jeg har opplevd hjemme på flerfoldige år. Mange deler nok denne oppfatning av årets vintersessong, noe jeg såklart synes er storartet! :)

-Og så får jeg vel legge på at siden jeg startet med dette innlegget, har jeg vært ute en tur. Der var det plutselig to minus og mer snø, så kanskje er det håp likevell ;)

2 kommentarer:

  1. Hei Ingebjørg!
    Det er håp, det er håp :-) Kan jo være mange flotte motiv der oppe vil jeg tro - normalt mye mer stabil vintervær også...så bare
    vent :-)
    Spennende bilde, forresten!
    mvh Ronny

    SvarSlett
  2. Håper alltid :) Gleder meg til en skikkelig vinter som varer helt til det plutselig er sommer.

    Takk Ronny!

    SvarSlett

Jeg tar imot kommentarer på både tekst og bilder med stor takknemlighet.