torsdag 14. januar 2010

TRIVELIG.




Dette bildet passer nok best til våren, men selv om jeg er utrolig glad i vinteren, har jeg jo lov å se på våren og glede meg over den også. -Uten at jeg må føle meg utro av den grunn.

Så her er altså et vårbilde. Tatt med Rodenstock (jeg har utnevnt den til å benevnes med stor R siden den er så spesiell). Beklager at jeg røper motivet for de som ikke ser, men det er altså en blomst. Ikke hvitveis, men rett og slett ei skogstjerne. Om jeg ikke hadde visst det selv, hadde jeg helst tippa en kanin, og tankene hadde gått videre. -Og med de tankene blir det jo riktig så god vårstemning her.

Jeg vil med det ønske ei god helg for alle sammen! Kanin eller blomst: nyt det, og snart kommer nok våren til de som gleder seg til den. Selv skal jeg på sledetur med kjæresten i helga =)

9 kommentarer:

  1. Tror jammen den Rodenstockkaninen (for det er jo det det er!) er en liten humørspreder. Gleder meg til våren jeg også :)

    Elisabeth

    SvarSlett
  2. En mycket tilltallande "kanin", med ett fantastiskt ljus ! Ha de´ Thorsten

    SvarSlett
  3. Vilken bild! Den här gillar jag! Mer sånt!!

    //Malin H

    SvarSlett
  4. Takk! Ja, Rodenstockkaninen er en skikkelig humørspreder, Elisabeth! :) Fint at du også føler det!

    Helt enig med deg også Malin! Jeg har noen til på lur, og skal jobbe grundig med saken framover ;) Takk.

    SvarSlett
  5. Hare, kanin, hvitveis eller skogstjerne... Det er et meget bra bilde! Det er det viktigste! :)

    "No får du piketre belite dég..."

    SvarSlett
  6. Fint utsnitt!
    Kreativt og vakkert.
    Når man ser på verden med nye og andre øyne, så blir man belønnet og beriket med slike blinkskudd.
    Du er god!

    SvarSlett
  7. Tenkte is jeg :) Lysere hver dag, så snart er det plutselig vår igjen ja :) Fint bilde var det, likte lyset veldig!

    SvarSlett
  8. Tusen takk for at dere legger igjen noen ord. Det er alltid kjekt!

    Terje - Ålrejt! Jeg aner ikke hva det er, men et bilde ble det nå ;)

    SvarSlett

Jeg tar imot kommentarer på både tekst og bilder med stor takknemlighet.