tirsdag 8. september 2009

SKOG.RÅSTA.HØST.



Tunge trær ispedd fargerike bjørk preger skogen Råsta drar meg gjennom. Den klare høstlufta har kledd meg i ull, og jeg kjenner vinden kjøle ned kinn og never.

Råsta løper godt, og jeg sitter på sykkelen og trør i takt. Jeg passer på å holde båndet unna hjulet mens jeg nyter skogen som passerer i sidene. Fotoapparatet hviler på ryggen, og det er lenge siden det er brukt fornuftig nå. Kanskje blir det noe idag.

Rodenstocken savner et mer levende, vått og fargerikt lynglandskap, så tela får vise om den kan samarbeide i dag. Råsta bistår, og fotografen prøver.


2 kommentarer:

  1. Fine bilder av Råstagutten, fotogen som alltid. Ser ut som han har godt av å være hos deg.

    Roy

    SvarSlett
  2. Takk for det! Jeg er utrolig fornøyd med det øverste bildet. -Både uttrykket hans, men også fargene bak og spesielt pelsen. Det eneste er at det kanskje er litt lite lufts under haka. -/Snuten. Veggmateriale? Jeg tror han har det veldig godt ;)

    SvarSlett

Jeg tar imot kommentarer på både tekst og bilder med stor takknemlighet.